כניסה הרשמה צור קשר

שבוע הבטיחות בחברת אורן צובה חוזר גם השנה

 

עודכן ב:15/11/2017

 

שבוע הבטיחות בחברת אורן צובה OSG, החברה המובילה בתחום ייצור שמשות חכמות וממוגנות לתעשיית הרכב.

לאור ההצלחה של שבוע הבטיחות בשנה הקודמת, אריה גרציאנו ממונה הבטיחות של החברה (מחברת שר בטיחות) יחד עם מוטי סולטני מדריך המוסד לבטיחות וגהות ממחוז מרכז וירושלים שידרגו שוב את שבוע הבטיחות במפעל במטרה ליצור מודעות לנושא הבטיחות והגהות בקרב העובדים והמנהלים השנה בוצע שבוע הבטיחות ובו הועברו הרצאות והודרכו כ- 211 עובדים.

היום נפתח בכינוס ופתיחת שבוע בטיחות ע"י מנכ"ל החברה דניאל כהן ושיחה עם ממונה הבטיחות של החברה ע"י הפנינג בטיחות בנוסף להדרכות ולחלוקת החומר מודפס. המקום קושט בצורה שונה מהרגיל עם רעיונות לרתימת העובדים לבטיחות  כמו: עוגות שהוכנו עם תמונות וסיסמאות בנושא הבטיחות. בוצעה הדרכת בטיחות כללית שנתית לכלל המחלקות מדרג ההנהלה, משרדים, הנדסה ועד המחלקות השונות הקיימות במפעל.

המחלקות שהודרכו: אחזקה, מסגריה, נגריה, מעבדות איכות, לוגיסטיקה, מחסני תוצ"ג, נהגים, מהנדסים, משרדים, תחבורה, עובדי לילה ומטה להדרכת בטיחות שנתית. בנוסף בוצע ריענון מלגזנים ותרגיל חרום. 

כל התודות מגיעות לאריה גרצינו ממונה הבטיחות ומוטי סולטני מדריך המוסד לבטיחות ולגהות על הרעיון והארגון שהיו מוצלחים ומעניינים ואשר גרפו השתתפות מרובה מקרב העובדים.

המוסד לבטיחות וגיהות רואה בחיוב את קיום שבוע הבטיחות במפעלים ומוכן לעזור ולתרום בנושא הבטיחות להטמעה ושמירה על בריאותו של העובד.
 

המוסד לבטיחות וגיהות שמחים לשתף פעולה בימי בטיחות/הדרכות ולנתינת עזרה ממגוון נושאי הבטיחות הקיימים במוסד כדי למנוע את התאונה הבאה.

 

 

מקור:מוטי סולטני, מדריך תעשיה ובניה, מחוז מרכז וירושלים, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה