כניסה הרשמה צור קשר

פורסמו קטלוג הדרכות וימי השתלמות לממונים לשנת 2015

תאריך:15/12/2014


מוגשות בזה חוברות ההדרכה וההכשרה של המוסד לבטיחות ולגיהות לשנת 2015. מטרת חוברות אלו, שבהם ריכזנו מיגוון רחב של פעולות הדרכה, היא לשמש מורה דרך ומנחה בתחום ההדרכה לבטיחות ולגיהות. מוצגות בהן מירב פעולות ההדרכה שהמוסד עומד לקיים בשנת 2015.

הדרכה והסברה לצוות הניהול ולעובדים, היא דרך פעולה יעילה ומוכחת כאמצעי לקידום הבטיחות והבריאות בתעסוקה. יתרה מכך, החוק מחייב* את המעסיק לספק לעובדים מידע והדרכה הדרושים למניעת תאונות עבודה ומחלות מקצוע. 

כל הפעילויות מכוונות לענות לדרישות החוק והתקנות.
 
אחד מהמאפיינים של מערכת ההדרכה במוסד לבטיחות ולגיהות היא היותה יישומית ומכוונת להרחבת הידע ולהגברת המודעות לנושאי הבטיחות והגיהות בעבודה. נושאי הלימוד ותכני הלימוד מתעדכנים ומתחדשים באופן שוטף, כתוצאה ממשוב מתמיד המתקבל מכל הגופים המודרכים, מהחקיקה בארץ ומהסכמים בינלאומיים מחייבים. בנוסף, מערך ההדרכה של המוסד הוסמך החל משנת 2003 , ופועל עפי תקן ISO 9001 - 2008 , דבר המעיד על רצוננו להבטיח שירות איכותי המשתפר כל הזמן.
 
בחוברות שלפניכם תמצאו מיגוון של פעולות חדשות, מתחדשות וישנות שהותאמו לצרכים המשתנים של המשק היצרניבמהלך השנה נמשיך את פיתוחם של נושאי לימוד ומערכות ניהול חדשים שירחיבו את תכני הלימוד מחד ויאפשרו את התאמת התכנים לצורכי הלקוח מאידך, וגם נוסיף שפות חדשות (אמהרית וטיגרית), בניידות ההדרכה.
 
בנוסף לקורסים, להשתלמויות, לסדנאות ולימי העיון, תוכלו לעיין , בחוברת נפרדת (הירוקה), במיגוון של פעולות הדרכה, אשר פותחו במיוחד לאוכלוסיית הממונים, כדי לתת מענה לדרישות החוק המחייב השתלמות של 8 ימים בשנה, כתנאי לחידוש הכשירות. השנה יושם דגש על מיגוון פעולות שיסייעו לממונה בהכנת תכנית לניהול הבטיחות.
 
לנרשמים עד ל 31.3.15- ל 8- ימי השתלמות במסגרת הכשירות יוענקו 2 ימי לימוד (מתוך 8 הימים) חינם! לנרשמים ל 8- ימי השתלמות לאחר מועד זה יוענק יום לימוד אחד חינם. בנוסף: ממונים שהשתתפו ב- 21 ימי כשירות, או יותר, במוסדנו - ב 3- השנים האחרונות יקבלו יום נוסף חינם. כך, ניתן לקבל עד 3 ימי כשירות ללא תשלום.
 
נשמח לראותכם נוטלים חלק בפעילויות ההדרכה העשירה והמתחדשת המוצגת בחוברת זו, ולעמוד לרשותכם בייעוץ מקצועי ובביצוע של פעולות הדרכה מפעליות.

לצפיה מיטבית בקטלוגים (יש ללחוץ על הקטלוג) יש לוודא שבמחשבכם מותקנת תוכנת Flash. הצפיה מותאמת גם לסמארטפונים וטאבלטים


 

 
עדכונים לתאריכים ומועדי הרשמה ואפשרות להרשמה מקוונת תמצאו במדור הדרכות והכשרות

*
סעיף 8 ה לחוק ארגון הפיקוח על העבודה - מידע והכשרה בטיחותית, ותקנות ארגון הפיקוח על העבודה (מסירת מידע והדרכת עובדים), התשנט - 1999
 

 

שלח להדפסה כתוב תגובה

 

לחדשה זו התפרסמו 0 תגובות לפתיחת כל התגובות

כתוב תגובה סגור תגובה

שם: תוכן
כותרת
כתוב תגובה