כניסה הרשמה צור קשר

תאריך:26/05/2015




בכל רחבי העולם, אנשים, ארגונים, וממשלות  ציינו לאחרונה 20 שנה ליום המודעות הבינלאומי למניעת נזקי רעש. המוסד לבטיחות ולגיהות מציין בישראל את יום המודעות למניעת נזקי רעש בתאריך 31.5.2015 אנו קוראים למקומות העבודה לנקוט במהלך חודש יוני בפעולות על מנת להפחית ככל הניתן רעש מזיק ומטריד. אנו שמחים להביא לכם חומר רלוונטי על מנת לסייע לכם בנושא.

 

  רקע ודבר מנכ"ל בפועל של המוסד לבטיחות ולגיהות


בכל רחבי העולם, אנשים, ארגונים, וממשלות  ציינו לאחרונה 20 שנה ליום המודעות הבינלאומי למניעת נזקי רעש. המרכז לשמיעה ותקשורת האמריקאי (CHC) יסד אירוע שנתי זה בשנת 1996 על מנת לעודד אנשים לעשות פעולות אשר ימנעו ככל הניתן את הרעש המזיק והמטריד בסביבה בה הם עובדים, חיים או מבלים.

  מפגש פורום מקצועי בנושא רעש והגנה על השמיעה


במסגרת פעילות תומכת בפורום המקצועי של אתר המוסד לבטיחות ולגיהות, התכנס לקראת יום המודעות למניעת נזקי רעש, מפגש בו נערכה פעילות מיוחדת של "שאלות ותשובות" בנושא רעש והגנה על השמיעה במקומות עבודה. בפורום התארחו מומחים בתחום, אשר השיבו לשאלות הגולשים בפורום המקצועי
 

  שאלות ותשובות נפוצות בנושא רעש


במסגרת פעילות מרכז מידע ואינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות מגיעות שאילתות בנושאים שונים מתחום הבטיחות והבריאות התעסוקתית. לקראת יום המודעות למניעת נזקי רעש, אגף גיהות ומרכז מידע ואינטנרט של המוסד לבטיחות אספו וריכזו מספר שאלות נפוצות שהגיעו אלינו בתקופה האחרונה בנושא רעש ומניעת נזקי רעש. כל התשובות נכתבו על-ידי מומחי מרכז מידע ואינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות.
 

  חוברת מידע בנושא ציוד מגן אישי להגנה על השמיעה


חוברת זאת מוצאת לאור על ידי מרכז המידע של המוסד לבטיחות וגיהות כמידע ,ומתן דגשי הדרכה בבחירת ציוד מגן אישי שיסייע לעבודה בטוחה של כלל העובדים, הנזקקים לציוד המגן לסוגיו השונים בתעסוקתם . מידע ודגשים אלה יסייעו לעובדים, לממוני הבטיחות, ולכל אחד הנזקק לבחור את הציוד המתאים למטלה ולסביבת העבודה
 
לקריאה נוספת >>
 

  מדור רעש באתר המוסד לבטיחות ולגיהות


במסגרת אתר האינטנרט של המוסד לבטיחות, פועל מדור 'רעש' המרכז חומרים רבים ומגוונים בנושא רעש, מניעת נזקי רעש, ציוד מגן אישי, רעש מזיק, שמיעה ופגיעה בשמיעה ועוד. במדור תוכלו למצוא בין השאר פרסומים שונים, פירוט חוקים ותקנות, מצגות, קישורים רלוונטים מהארץ ומהעולם ועוד.
 

  סרט וידאו - נזקי רעש במקום העבודה

 
עריכה: יחידת האינטנרט, המוסד לבטיחות ולגהות | internet@osh.org.il

 

 

שלח להדפסה