nl_temp_header
| גליון 126 אפריל 2016 |
 
יום הבטיחות בעבודה העולמי חל השנה, כמו בכל שנה, בסוף אפריל 2016. בישראל, בשל חג הפסח, המוסד לבטיחות ולגהות מקדים מציין יום זה בתאריך 18 לאפריל. ארגון העבודה הבינלאומי - ILO - קבע כי הנושא המוביל השנה את יום הבטיחות העולמי יהיה: לחץ בעבודה -
 "Workplace Stress: a collective challenge"

ציון יום הבטיחות העולמי הפך למסורת שארגון העבודה הבינלאומי ה־ILO החל בה בשנת 2003. הוא צוין בהתחלה כיום הבינלאומי המציין את קורבנות של תאונות העבודה בעולם, אך הארגון שינה את ייעודו וקבע את היום כיום הבטיחות והבריאות בעבודה העולמי, כדי לתת דגש על פעילות למניעת תאונות עבודה ומחלות מקצוע ושמירה על בריאות העובדים.
 
strip_resear...
ת"י 11226: קווים מנחים למיטוב עומס שריר-שלד: סיכום עיקרי התקן
מאת: ד"ר יוהנה גייגר
פגיעות שריר ושלד מצטברות הקשורות לעבודה, כגון בעיות גב, פגיעות בגפיים העליונות או פגיעות ברגליים הן סוגיות מדאיגות בעולם המפותח ובעולם המתפתח כאחד. הפחתת הסיכון לפגיעות אלו תביא לשיפור הן בבריאות העובדים ובאיכות חייהם, והן ביעילות עבודתם ובפריונם.
 
 
strip_tkina_o
יעילות אמצעי בקרה הנדסיים בעבודה בפורמאלדהיד במכון פתולוגי
מאת: ד"ר אשר פרדו
לאחרונה פורסם מחקר על חשיפה תעסוקתית לפורמאלדהיד בעת ביצוע בדיקות ויזואליות מאקרוסקופיות של רקמות במכונים פתולוגיים תחת בקרת סוגים שונים של מנדפים. במחקר נבדקה יעילות המנדפים בצמצום ריכוזי הפורמאלדהיד ונמצא שמנדפים המותקנים בגב שולחן הבדיקה כיחידה אינטגרלית, או בתחתית שולחן הבדיקה הם היעילים ביותר.
 

strip_news
הפנינג איכות, בטיחות וגהות במרכז הרפואי שיבא תל השומר
ביום חמישי 14 לאפריל, הכריז המרכז הרפואי המשולב על שם פרופ' חיים שיבא בתל השומר על יום איכות ובטיחות הטיפול אשר במסגרתו התקיים הפנינג איכות ובטיחות הטיפול. האירוע שהתקיים בבניין סוראסקי היה הראשון מסוגו ובכוונת ההנהלה להפוך אותו זה למסורת מדי שנה
 
פורסם הדו"ח הרבעוני של תאונות עבודה קטלניות ינואר-מרס 2016
מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה והתעשייה, מפרסם את דו"ח תאונות העבודה הרבעוני ינואר-מרץ 2016. בהתאם לדיווחי משטרת ישראל, במסגרת חקירותיה, במהלך הרבעון הראשון של 2016, נהרגו 15 עובדים במהלך עבודתם (לעומת 10 בתקופה המקבילה אשתקד, ו-19 ברבעון הראשון של 2014)
 
סין - 18 בני אדם נהרגו בקריסת מנוף
18 בני אדם נהרגו אתמול, רביעי, באתר בנייה בדרום סין לאחר שמנוף ענק קרס ברוחות העזות. עוד 18 פצועים הובלו לבית החולים לאחר התאונה בעיירת Mayong, חלק של העיר דונגגוואן במחוז גואנגדונג.
 
  לרשימת כל החדשות


strip_weekly...
 
מהי נקודת העיגון למערכת ריסון בעבודה על גג שטוח ללא מעקה?
מאת:יעקב מאירסון
תשובת השבוע של מרכז המידע מתאריך 11.04.16
 
איזו הדרכה צריכה להינתן למפעיל מלגזת אדם הולך ועל ידי מי?
מאת:יעקב מאירסון
תשובת השבוע של מרכז המידע מתאריך 18.04.16
 עוד "תשובות השבוע"
 


strip_field%...

site_new
 
לחץ כאן לפרסומים האחרונים בספריה המקצועית
 
  הפקה: יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות  |  כתוב לנו  internet@osh.org.il    |    לגליונות קודמים
 
בקרו אותנו בפייסבוק
nl_side_1_1212
ins(1)