nl_temp_header
| גליון 127 מאי 2016 |
strip_news
לראשונה בישראל, אפליקציה סלולרית לקידום הבטיחות והבריאות התעסוקתית
המוסד לבטיחות ולגהות שמח להשיק 'אפליקציית בטיחות ובריאות בתעסוקה' ראשונה מסוגה, המציעה מגוון שרותים ומידע מתחום הבטיחות והבריאות בעבודה. האפליקציה מתווספת לפעילות הנרחבת של המוסד לבטיחות ולגהות בערוצי הדיגיטל השונים הכוללים בין השאר את אתר האינטרנט של המוסד, דף הפייסבוק, חנות הפרסומים המקוונת, עלון האלקטרוני ועוד במטרה להנגיש מידע ושרותים בתחום הבטיחות והגהות בצורה המיטבית והרחבה ככל הניתן.
 
שינוי ערכי TLV לשנת 2016
האיגוד המקצועי האמריקאי ACGIH פרסם כמו בכל שנה, את חוברת התקנים לחשיפה תעסוקתית ורמות מרביות (TLV). להלן פרוט השינויים בערכי TLV שבוצעו בחוברת ACGIH של שנת 2016:
המקצועות בעלי שיעור ההתאבדויות הגבוה ביותר
מיליון אנשים מתאבדים מדי שנה בעולם כולו. אין הרבה מאמרים בנושא סוגי מקצועות שונים והתאבדות. יש ידע מצומצם על מספר מקצועות שבאופן עקבי זוהו כמקצועות בהם יש סיכון גבוה להתאבדות כמו: חקלאים, רופאים, שוטרים, וחיילים. יתכן, שהסיכון הגבוה להתאבדות בקרב מקצועות מסוימים קשור לזמינות ולנגישות לאמצעים קטלניים..
סיוע בהכנה ובשיפור תכנית ניהול הבטיחות
המוסד לבטיחות ולגיהות מבצע בימים אלה פרויקט בו הוא מציע למפעלים לסוגיהם ובאתרי בנייה סיוע בהכנה ובשיפור תכנית ניהול הבטיחות. הפרויקט במימון קרן "מנוף" שבמוסד לביטוח לאומי. הסיוע ניתן על ידי יועצים מומחים של המוסד לבטיחות ולגיהות לנושא.
 
  לרשימת כל החדשות
strip_tkina_o
תאונות עבודה תאונות עבודה קטלניות במדינת וושינגטון בארה"ב: השוואה למדינת ישראל
מאת: ד"ר אשר פרדו
מדינת וושינגטון בארה"ב פרסמה דו"ח שנתי לשנת 2015, הכולל גם נתונים רב שנתיים, על תאונות עבודה קטלניות. השוואה בנושא זה בין מדינה זו לבין מדינת ישראל מצביעה על שיעור תאונות נמוך יותר בארץ. אולם, בעוד שבמדינת וושינגטון מסתמנת מגמת ירידה בממוצע החמש-שנתי של תאונות עבודה קטלניות, בישראל עדיין לא מסתמנת הירידה המיוחלת והממוצע החמש-שנתי בעליה.
strip_resear...
תקן ישראלי תקני ארגונומיה בישראל: תקן ישראלי 11226: הערכה של תנוחות עבודה סטטיות
מאת: ד"ר יוהנה גייגר
בהמשך לסדרת הכתבות בנושאי תקנים ישראלים בנושא ארגונומיה  להלן סיכום עיקרי ת"י. 11226: ארגונומיה – הערכה של תנוחות עבודה סטטיות. התקן מתבסס על תקינה בינלאומית אשר אומץ כתקן בישראל. בתקן מודגשת ההשפעה של מנחי עבודה בלתי מתאימים וממושכים כגורם סיכון לכאב, לעייפות או לפגיעות שריר ושלד.
 


strip_weekly...
 
האם מאצרה נחשבת כמקום מוקף?
מאת: דוד זיו
תשובת השבוע של מרכז המידע מתאריך 23.5.16
 
מהן דרישות החוק בקשר לעבודה בתנאי חום סביבתי?
מאת: ד"ר מירב פז
תשובת השבוע של מרכז המידע מתאריך 16.5.16
 
 עוד "תשובות השבוע"

 
strip_field%...

site_new
 
לחץ כאן לפרסומים האחרונים בספריה המקצועית
 
 
עריכה והפקה: יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות  |  כתוב לנו  internet@osh.org.il    |    לגליונות קודמים
 
בקרו אותנו בפייסבוק
nl_side_1_1212
ins(1)