אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
head_mobile_...
גליון 148 פברואר 2018 
 
נשים מקדמות בטיחות
86392193_thu...
נשים מקדמות בטיחות". יום כשירות ייחודי של המוסד לבטיחות ולגיהות, לכבוד יום האישה יתקיים בתאריך 5/3/18 יום ב' הקרוב. עוד לא נרשמתם?
היום מיועד לנשים וגברים ממוני וממונות בטיחות ומובילי בטיחות בארגונים, ומטרתו לספק זווית ייחודית על ההתמודדויות הבטיחות והבריאותיות של נשים עובדות.
 
מאמרים חדשים
86392193_thu...
הערכת חשיפה של עובד בעבודתו היא שלב חיוני ביותר בהערכה וניתוח סיכון בריאותי תעסוקתי ושלב בתהליך הכולל לצמצום הסיכון ושמירה על בריאות העובד. 
86392193_thu...
מפנים, שוטפים, עורמים, מעמיסים וכואבים. עבודתם של עובדי המטבח במסעדות מציבה בפניהם אתגרים ארגונומיים ניכרים, שחושפים אותם לגורמי סיכון, אשר בעקבותיהם עלולות להתפתח פגיעות שריר-שלד. 
בטיחות בפורים
86392193_thu...
חג הפורים מתקרב ומביא איתו שמחה לרוב. אך, תחפושות החג הססגוניות והנפצים המשמשים את הילדים כרוכים בסיכונים משמעותיים. כדי לא להשבית את שמחת החג בגלל תאונה או אסון חס וחלילה, המוסד לבטיחות ולגיהות ממליץ
חדשות
מחקר חדש במוסד לבטיחות ולגיהות בעריכת ד"ר אשר פרדו וניצן רייס חבלין
עובדים במכוני היופי ובמספרות חשופים על בסיס יום-יומי לחומרים כימיים מסוכנים רבים, העלולים לגרות את עורם או לגרום להם לאלרגיה. המוסד לבטיחות ולגיהות יצא ביוזמת מחקר בענף עיצוב השיער ובניית הציפורניים
-----------------------------------------------------
חידושים בתחיקה - הכשרה למנהל אירוע בספורט
בקובץ תקנות 7908, בתאריך 27 לדצמבר 2017 הותקנו תקנות חדשות בנושא קביעת הכשרה נוספת למנהל אירוע בספורט: "בתקנות איסור אלימות בספורט (קביעת הכשרה נוספת למנהל איורע בספורט), התשע"ח - 2017"

-----------------------------------------------------
שיטה חדשנית לקביעת הצורך בהחלפת מסנן להגנת הנשימה
יצרני מסננים להגנת הנשימה קובעים את אורך החיים המקסימלי של המסנן, מרגע פתיחת אריזתו. יחד עם זאת, מספקים היצרנים הנחיות להחלטת המשתמש להחלפת המסנן, כאשר זה כבר אינו מספק הגנה מתאימה מפני מזהמי האוויר, שאליהם חשוף העובד במקום עבודתו, לפני שפג תוקפו הרשמי של המסנן
 
תשובת השבוע - אתם שואלים אנחנו עונים
mosadQuestion4
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 19.02.18
 
 
mosadQuestio...
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 05.02.18
 
המוסד לבטיחות וגיהות בשטח
ממונה בטיחות במפעל המונה פחות מ 50 עובדים
המוסד לבטיחות ולגיהות ממליץ למפעלים להסמיך אדם אשר מתאים להיות ממונה בטיחות כאשר במפעל ישנם מספר עובדים שנמוך מ- 50 וגורמי הסיכונים במפעל מגוונים 
--------------------------------------------------
תצורת חיבורי פתילי חשמל באתר בניה - شكل وصلات الاسلاك الكهربائيه في ورشات البناء (בערבית)
מחוז מרכז של המוסד לבטיחות ולגהות מציג כללים נכונים לתצורת חיבורי פתילי חשמל באתר בניה בשפה הערבית כולל תמונות.
 
86392193_thu...
אנו שמחים להציג את רשימת ימי הכשירות לשנת 2018. הרשימה מכילה מגוון רחב של ימי כשירות חדשניים, מעניינים ומקצועיים המתאימים לצרכים של ממונה הבטיחות המודרני. 
 
להורדת האפליקציה לחצו על הכפתור המתאים או סירקו את הקוד
googleplay
appstore
qr_app