אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
head_mobile_...
גליון 149 מרץ 2018 
מידע ומחקר
86392193_thu...
המוסד לבטיחות ולגיהות החל במחקר חדש העוסק בתחום חשיפה תעסוקתית פוטנציאלית של עובדים לרטט מכני (ויברציות) שעלולה לפגוע בבריאות העובדים
מאמרים חדשים
86392193_thu...
עובדים בתעשיית המוזיקה, נגנים בתזמורת, מנצחים, מוזיקאים, חברי להקה, תקליטנים, מהנדסי קול ואנשים נוספים העוסקים במקצועות הקשורים למוזיקה חשופים לעתים למפלסי רעש גבוהים בעבודתם.
 
86392193_thu...
יום הרעש הבינלאומי התקיים החודש. על אף המודעות לרעש וסיכוניו בקרב המגזר התעסוקתי והציבור הרחב, שיעור המקרים של נזקים במערכת השמע בישראל, המוכרים כמחלה תעסוקתית כתוצאה מחשיפה לרעש מזיק, ממשיך להיות הגבוה ביותר. 
86392193_thu...
הפסח בפתח, ההכנות בעיצומן ואנחנו אצים רצים להיערך במועד לקראת חג החירות הבא עלינו לטובה. אבל לפני החירות- עבדים היינו: צריך לקנות, לנקות, לסדר לבשל, להגעיל את הכלים ועוד ועוד.
86392193_thu...
האם תרצו לחקות את הקול הצייצני והמצחיק של Donald Duck ושל יצורים כמו גמדי ה-Munchkins מהסרט "הקוסם מארץ עוץ" או סנאי ה-Chipmunks, שמופיעים בהפקות של סרטי אנימציה  מסחריים? תוכלו לעשות זאת בשאיפת הליום מבלון הליום.
חדשות
אפליקציית Watch it לשינוע חומרים מסוכנים
בחודש ינואר 2018 השיק האיחוד האירופי אפליקציה חדשה חינמית לשינוע חומרים מסוכנים ופסולות מסוכנות, שמטרתה לסייע לנציגי הרגולציה באירופה לפקח ביעילות על פעולות שינוע חומרים מסוכנים ופסולות מסוכנות, ולאכוף את הדרישות שנקבעו באמנות בזל, רוטרדם ושטוקהולם, והסכמים אזוריים אחרים

-----------------------------------------------------
יום המודעות לשמיעה
כבכל שנה, מצויין בחודש מרץ יום מודעות השמיעה הבין-לאומי, בעולם ובישראל. מטרת יום זה היא להעלות את מודעות הציבור לחשיבות לשמירה על חוש השמיעה – אחד החושים החשובים של האדם הנחוצים לקיום תקשורת עם הסביבה ועם החברה
 
תשובת השבוע - אתם שואלים אנחנו עונים
mosadQuestion4
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 26.03.18
 
mosadQuestio...
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 19.03.18
 
המוסד לבטיחות וגיהות בשטח
סיור בטיחות מקצועי בקיבוץ באזור עוטף עזה
בחודש מרץ מחוז דרום של המוסד לבטיחות ולגיהות ערך סיור לימודי והדרכתי בנושא בטיחות חשמל. מטרת הביקור היה להגביר את המודעות ולתקן כשלים בטיחותיים.
--------------------------------------------------
ריענון נאמני בטיחות במפעל מרכבים
12.3.2018 קיים מחוז צפון של המוסד לבטיחות ולגיהות יום רענון נאמני בטיחות במלון נחשולים. 
86392193_thu...
אנו שמחים להציג את רשימת ימי הכשירות לשנת 2018. הרשימה מכילה מגוון רחב של ימי כשירות חדשניים, מעניינים ומקצועיים המתאימים לצרכים של ממונה הבטיחות המודרני. 
חדש באתר האינטרנט
להורדת האפליקציה לחצו על הכפתור המתאים או סירקו את הקוד
googleplay
appstore
qr_app