אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                         נובמבר  2022
"לומדת כיס" חדשה בנושא ועדת בטיחות
safety_Commi...
מרכז הידע והחדשנות מציג:
 
iStock-10579...
חברות טכנולוגיה פיתחו מגוון פתרונות טכנולוגיים מבטיחים לזיהוי ולהערכה של גורמים קריטיים בתהליכי ירידה ברמת כשירות עובדים, שבהם המעסיק יכול להיעזר, לפני התחלת ביצוע משימה ובזמן אמת. 
 
img1
טיפים לתחזוקה ותפעול (Housekeeping) של מקום העבודה

תחזוקת מקום העבודה חיונית לבטיחות, מונעת פגיעות בעובדים ותורמת לשיפור פריון העבודה והמורל שלהם. היא צריכה להיכלל בכל תכניות הבטיחות של מקום העבודה, וכל עובד צריך למלא בה את חלקו. המאמר מציג 11 טיפים לתחזוקה יעילה של מקום העבודה.
img
חזרה לעבודה לאחר תאונה

הכרת הגורמים המשפיעים על חזרה לעבודה לאחר תאונת עבודה יכולה לסייע לאנשי מקצוע בתחום הבטיחות, למעסיקים ולעובדים בגיבוש אסטרטגיה להתמודדות עם חזרה של עובדים לעבודה לאחר תאונת עבודה ובהכנת תכניות התערבות לצמצום זמן ההיעדרות.
חדשות מהעולם
___________

כימאים אנליטיים מארגון הבריאות והבטיחות בבריטניה פיתחו שיטת אנליזה סלקטיבית ורגישה לזיהוי ולמדידה של ניקוטין בריכוזים נמוכים מאוד. השיטה נוסתה בהצלחה בדגימות אויר מ - 2 אתרי ייצור של סיגריות אלקטרוניות בבריטניה.
 
iStock-10687...
תרומת מצלמות גוף לצמצום האלימות כלפי עובדים

ניסיון השימוש במצלמות גוף על ידי עובדי שירותי הבריאות וההצלה בבריטניה הראה כי הן מקנות תחושת הגנה וביטחון ומפחיתות את מספר אירועי האלימות בהם העובדים היו מעורבים וכן את מקרי האלימות נגד העובדים.  
 
 
___________

תהליך החזרה לעבודה של נפגעי תאונות עבודה ומחלות מקצוע מושפע מאוד מאופני התקשורת בין אנשי צוות ניהול התהליך לבין העובדים שנפגעו בארגונים גדולים ומורכבים. חוקרים מקולומביה הבריטית מצאו שיטות תקשורת יעילות להעלאת שיעור החזרה לעבודה.  
 
 
שאלות נפוצות מהשטח
footer_newsl...
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה