| ||||
| ||||
אופי השימוש במלגזה ותנאים סביבתיים יכולים לגרום לצמיגים נזק, אשר עלול לסכן את העובדים. אי לכך מומלץ לבחון לפחות ויזואלית באופן שוטף פגיעות או פגמים הנוצרים במהלך העבודה, כגון: שחיקה, סדקים, דפורמציה, קרעים ולפעול בהתאם. בנוסף לכך מוצע לעיין בנושא בהוראות השימוש של יצרן המלגזה, ובמידת הספק לפנות אליו במישרין. תחיקה התייחסות של התחיקה לנושא שבנדון קיימת ב תקנות התעבורה, התשכ"א-1961 ראה תקנה 322 , צמיגים. בתקנה הנ"ל, סעיף (ג) דן בנושא השחיקה: (ג) בצמיג פנאומטי, לרבות בצמיג שבגלגל חילוף, לא יפחת עובי הפרופיל או עומק החריצים של הצמיג, הבא במגע עם הדרך, מ-2 מ"מ ובצמיג שאינו פניאומאטי, לא יפחת עוביו מ-4 ס"מ. מידע נוסף לקבלת מידע נוסף מוצע לעיין באתר של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. (יעקב מאירסון ,44304) |