אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                         מאי 2022
מרכז הידע והחדשנות מציג:
                                                                                   
img1
לחץ, שחיקה ובריאות העובדים - סקירה מדעית  
לחץ ושחיקה קשורים לבריאות העובדים בהיותם גורם סיכון לתחלואה ובשל היותם קשורים לגורמים, כגון, עייפות וחוסר ריכוז, להם קשר לסיכון מוגבר להתנהגות רשלנית, ומכך לסיכון מוגבר לתאונות עבודה . לחץ ושחיקה קשורים גם למוטיבציה, ביצועים, היעדרויות ושיעורי עזיבה מוגברים של עובדים, ולכן מעסיקים וחוקרים ארגוניים מתעניינים בהשפעותיהם על הארגונים ובדרכי מניעה.
img
האם בינה מלאכותית יכולה לאבחן מצוקה נפשית בקרב עובדים?
מחקר יפני פורץ דרך בחן את יכולת הדיוק של מערכת AI באבחון ובזיהוי מצוקה נפשית בקרב עובדים, בהשוואה ליכולת הדיוק של פסיכיאטרים. שילוב מודל ה - AI לאבחון ולאיתור מוקדם של מצוקה נפשית במקומות עבודה, יכול להפחית את העומס של מערכת בריאות הנפש בישראל ולמנוע נזק עתידי והתפתחות של מחלות פסיכיאטריות בקרב העובדים.  
חדשות מהעולם
___________

על פי מידע, שהתקבל מחברות דיגיטל רבות, העוסקות בתחום הבריאות, זוהו שלוש קבוצות של כלים דיגיטליים היכולים לסייע לארגוני עבודה בשמירת הבריאות הנפשית של העובדים: אמצעים לבישים ואפליקציות של סמנים ביולוגיים, פתרונות מניעה וטיפול וכלים אנליטיים.
 
 
iStock-50727...
מה אומר האימוג'י לגבי העובד שנמצא במצוקה?

ממצאי מחקר חדש: אפשר למצוא סימנים למצוקה נפשית הקשורה לעבודה באמצעות מעקב אחר השימוש באימוג'י ,הקשורים להתנהגות בעבודה, בתקשורת האלקטרונית שמנהלים העובדים. החוקרים פיתחו מודל המבוסס על מדד האימוג'י , שהצליח לנבא/לחזות בדיוק רב את שיעור עזיבת העובדים.
 
"אימון מידע" - שאילתות נפוצות בבטיחות וגיהות
footer_newsl...
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה