אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
head_mobile_...
גליון 144 אוקטובר 2017 
 
מאמרים חדשים
86392193_thu...
מפעלים ובתי מלאכה ניתנים לסיווג על פי ענפי כלכלה שונים, לפי היקף הייצור, המכירות ועוד. חלוקה נוספת נעשית על פי מספר העובדים בעסק: קיימים בתי מלאכה ומפעלים קטנים וזעירים (במ"קים), בינוניים וגדולים. עם השנים, גדלה ההכרה כי לכל קטגוריה צרכים שונים.
86392193_thu...
סקירת תקן ישראלי 6385 שמטרתו היא להציע עקרונות ארגונומיים בסיסיים כקווים מנחים לתכנון מערכות עבודה, בגישה מכלילה ומשלבת, היוצרת איזון בין הדרישות האנושיות, לאלו החברתיות והטכניות.   
pictuer_1609...
חודש אוקטובר השנה הוכרז בארה"ב כחודש הלאומי להגנה על השמיעה. חשיפה לרעש שכיחה מאד בתעסוקה כמו גם הארעות  גבוהה של נזקי שמיעה כתוצאה מחשיפה זו. נתונים על ירידה בשמיעה עקב חשיפה לרעש חושפים בכל פעם תמונה לא מעודדת על היקף הבעיה.
86392193_thu...
ארגון הבריאות העולמי, WHO, פרסם לאחרונה מיפוי עולמי של רמות החשיפה המותרות לקרינה בלתי מייננת, במדינות שונות. המיפוי מאפשר לראות בצורה נוחה, על גבי מפת העולם, באילו מדינות קיימות בחקיקה רמות חשיפה מותרות לקרינה, בתחומי התדר השונים של הקרינה הבלתי מייננת, ומהן רמות אלו
הדרכה לבטיחות ולגיהות
86392193_thu...
המוסד לבטיחות ולגיהות פועל על מנת למנוע ולהקטין ככל האפשר את מספר תאונות העבודה. יצאנו עם מדריכי הבטיחות לאתרי עבודה שונים כדי ללמוד מהי עבודתם ולמה היא כל כך חשובה.
חדשות
הבהרה בדבר הכשרת חברי ועדת הבטיחות
הודעת מפקחת עבודה ראשית בדבר הכשרת חברי ועדת הבטיחות פורסמה באתר מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד העבודה. על פי הודעה זו, גם חברי ועדת הבטיחות שאינם נציגי העובדים, יעברו ההכשרה הייעודית שנקבעה לנאמני בטיחות כפי שפורט בנוהל הכשרת נאמני בטיחות
--------------------------------------------------
חידושים בתחיקה – התאמות נגישות לשירות
בקובץ תקנות 7876 בתאריך 26 באוקטובר 2017, פורסמו תיקונים  לתקנות  שוויון  זכויות לאנשים  עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) (תיקון) , התשע"ח – 2017.
--------------------------------------------------
תשובת השבוע - אתם שואלים אנחנו עונים
mosadQuestion4
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 30.10.17
 
 
mosadQuestio...
תשובת השבוע של מרכז מידע מתאריך 16.10.17
 
המוסד לבטיחות וגיהות בשטח
תרבות של בטיחות במפעל פלסאון
ב - 18/10/17 הוזמן מדריך תעשייה, מחוז צפון במוסד לבטיחות ולגיהות, למפגש של נאמנים בטיחות "לשמוע ולהשמיע" שהתקיים במפעל פלסאון.
--------------------------------------------------
שבוע הבטיחות בתעשייה אווירית
בין התאריכים 22-26.10.2017 ערך המוסד לבטיחות ולגיהות, מחוז מרכז וי-ם. שבוע בטיחות בתעשייה האווירית במפעלי חטיבת כלי טייס אזרחיים, השתתפות כ - 1200 עובדים. 
--------------------------------------------------
ביקור של המוסד לבטיחות במפעל סטרטסיס
בתאריך 23.10.17 נערך ביקור על ידי נציגי המוסד לבטיחות ולגיהות, ד"ר יוהנה, ארגונומית ארצית; ושמואל ביתן מדריך תעשייה, במחוז דרום.
--------------------------------------------------
 
חדש באתר האינטנרט שלנו
 
להורדת האפליקציה לחצו על הכפתור המתאים או סירקו את הקוד
googleplay
appstore
qr_app