אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
new230308
לרגל יום האישה מרץ 2023 - שלל מידע בתחום הבטיחות והגיהות הנוגע לנשים בסביבות עבודה שונות ומגוונות. חג שמח ובטוח לכולן
מרכז הידע והחדשנות מציג:
___________

מניקוריסטיות חשופות למגוון חומרים כימיים המעורבים בתהליכי טיפוח הציפורניים העלולים לפגוע בבריאותן. ניתן למזער את החשיפה ולמנוע את הנזקים הבריאותיים.. 
 
 
img1
סיכוני בטיחות ובריאות בעבודת נשים   
 
ההפרדה המגדרית גרמה להבדלים משמעותיים בין נשים וגברים בתנאי העבודה, בשיעורי החשיפה שלהם לסיכונים ובדפוסיהם. במקביל לשאיפה לשוויון ולשילוב נשים בתעסוקה, יש לפעול גם לשיפור הבטיחות והבריאות שלהן בעבודה.. 
img
הקשר בין תפיסת סיכונים ומגדר  
 

הבדלי מגדר משפיעים על תפיסת הסיכונים. נשים רואות סיכוני בטיחות ובריאות בעבודה בדרך שונה מגברים, וכתוצאה מכך, גם העדפותיהן המקצועיות שונות.  
חדשות מהעולם
___________

בזכות חוק חדש שנכנס לתוקף בארה"ב - קורבנות הטרדה או תקיפה מינית לא יחששו עוד לחשוף את מקרי ההתעללות או ההטרדה המינית, אם יתרחשו במקום עבודתם. 
 
 
___________

חוקים אמריקאים חדשים מאפשרים לנשים הרות מיניקות ושואבות (חלב אם) בארה"ב לדרוש התאמות במקום העבודה עקב ההריון או לצורך הנקה או שאיבת חלב אם. 
 
 
iStock-11798...

גופים בין-לאומיים, המנחים את המגבלות לחשיפה לקרינה בלתי מייננת, ממליצים להגביל את החשיפה של נשים הרות לקרינה במקומות עבודה לפי המגבלות המחמירות יותר, אשר חלות על האוכלוסייה הכללית.
 
 
___________

ספרד היא המדינה הראשונה באירופה שאישרה חוק חדש, המגדיר את תקופת הווסת של העובדות במדינה כמגבלה זמנית בעבודה ומאפשר להן לקבל אחת לחודש, שלושה ימי מחלה (בתשלום). 
 
"אימון מידע" - שאילתות נפוצות בבטיחות וגיהות
footer_newsl...
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה