כניסה הרשמה צור קשר

הגנות חוק חדשות לנשים הרות מיניקות ושואבות (חלב אם) העובדות ברחבי ארה"ב

מאת: מדור ידע וחדשנות המוסד לבטיחות ולגיהות

תאריך:14/02/2023


לקראת סוף שנת 2022, אישר הקונגרס האמריקאי שני חוקים, שנועדו לתמוך בנשים הרות מיניקות ושואבות (חלב אם), העובדות בכל רחבי ארה"ב Pregnant Workers Fairness Act (PWFA) ו- (PUMP) Providing Urgent Maternal Protections for Nursing Mothers Act). חוקים דומים לאלו כבר חוקקו ברוב מדינות ארה"ב (קליפורניה, וושינגטון, אילינוי, קנטקי, ניו יורק, טנסי, קולורדו) כחוקים מדינתיים, וכעת, ייהנו מהגנתם גם נשים מיניקות ושואבות (חלב אם) ביתר המדינות בארה"ב.

שני החוקים מגדירים את ההתאמות הסבירות שהנשים יכולות לדרוש ממעסיקיהן במקום העבודה עקב ההריון או לצורך הנקה או שאיבת חלב אם, כגון מניעת עבודה בסביבת חומרים מסוכנים, הפחתת עבודות ניטול ידני, מושבים נוחים, חללים פרטיים, חדרים עם אפשרות נעילה פנימית, מחיצות ווילונות, משכי הפסקות עבודה סבירים, תחנות שאיבה (של חלב אם) ניידות ושילוב של שילוט מתאים, וכן, מגדירים את גובה הפיצויים שהנשים יכולות לקבל בתביעה למצוקה, שנגרמה להן בשל הפרת החוקים על ידי מעסיקיהן. 

כעת, על ארגוני עבודה בארה"ב מוטל להתאים את מדיניות הארגון לדרישות החוקים החדשים, לעדכן את נוהלי העבודה וקליטת העובדים בארגון, ולהדריך את אנשי צוות ההנהלה ומשאבי האנוש בארגון בדבר הגנות החוק החדשות, שלהן זכאיות הנשים ההרות, המיניקות והשואבות (חלב אם) המועסקות בארגון.

מקור
דף / מידע זה הוכן לפרסום על ידי יפעת זר

לקריאת ידיעות נוספות מהעולם לחץ כאן >>
 
 

 

שלח להדפסה