אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                         ספטמבר  2022
מרכז הידע והחדשנות מציג:
 
iStock-13489...
יוזמות ושיטות חדשניות למניעת פגיעות שריר ושלד הקשורות לעבודה

המאמר מציג עשר דוגמאות של ארגוני עבודה שזכו בתחרות הסוכנות האירופית לבטיחות ולבריאות בעבודה EU-OSHA על יוזמות ושיטות חדשניות התורמות למניעת פגיעות שריר ושלד בקרב עובדיהם. 

 
 
img1
סוגיות ארגונומיות בבנייה ופתרונותיהן

העובדים בעבודות בנייה חשופים לגורמי סיכון ארגונומיים לפגיעות שריר-שלד בשיעורים גבוהים ביחס לכלל אוכלוסיית העובדים. אפשר להפחית רבים מן הסיכונים באמצעים פשוטים וזמינים. 
img
חשיפה לרטט יד-זרוע ותקן החשיפה בישראל

חשיפת העובד לרטט יכולה להיגרם במהלך שימוש שלו בכלי עבודה ידניים ממונעים, כאשר רטט מועבר מכלי רוטט אל היד והזרוע או לכל הגוף. התמשכות החשיפה לרטט עלולה לגרום להשפעות בריאותיות שליליות.
חדשות מהעולם
___________

מכשיר ה- HAVWEAR נענד על יד העובד בדומה לשעון יד, מבצע ניטור של עוצמות הרטט הנוצר בעת השימוש של העובד בכלי עבודה רוטטים ומתריע בפני העובד על סיכוני החשיפה שלו לרטט בזמן אמת.
 
 
iStock-10687...
יותר משליש מהפגיעות בעובדים מתרחשות במהלך השנה הראשונה לעבודתם

על פי דוח של סוכנות הביטוח The Travelers Cos בארה"ב כ- 35% מהפגיעות בעובדים אירעו במהלך השנה הראשונה לעבודתם, ללא קשר לגיל או לניסיון בענף, כאשר מאמץ יתר/שלד-שריר היה הגורם השכיח ביותר לפגיעות. 
 
 
___________

על פי מחקר אמריקאי, חיישני SRS (soft robotic sensors) נמצאו יעילים ואמינים לצורך שיפור תנועת ההליכה של עובדים, למניעת פגיעות שריר ושלד ונפילות. 
 
"אימון מידע" - שאילתות בבטיחות וגיהות
 
שאלות נפוצות מהשטח
footer_newsl...
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה