אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
header
                                                                                         מרץ  2024
מרכז הידע והחדשנות מציג מאמרים חדשים:
 
img1

ניבוי מוקדם של תופעות עתידיות, המבוסס על תחזיות אמינות, יכול לסייע למנהלי עבודה לצמצם את תקריות הבטיחות ומחלות המקצוע של העובדים.
iStock-10687...
 
ה- HSE והמכון לארגונומיה בבריטניה העניקו פרסים לחברות על הפחתת סיכונים של הפרעות שריר ושלד בעבודה באמצעות תכנון ארגונומי. המאמר מציג את פתרונות התכנון זוכי הפרסים.     
 
אוסטרליה: חזון הבטיחות והבריאות בעבודה לשנים 2033-2023 

"הסוכנות לעבודה בטוחה אוסטרליה" הכינה חזון בטיחות לאומי, המציב יעדים ומטרות בנות השגה בנושאי הבטיחות והבריאות להפחתת שיעורי מחלות מקצוע, מקרי מוות ונפגעים בעבודה.   
 
iStock-10687...
 
חדשות מהעולם
 
___________

רחפנים ששימשו לניסוי הדברה בבריטניה ריססו חומרים קוטלי עשבים באופן יעיל, מדויק, בטיחותי וסביבתי, תוך ביטול הסיכונים של עובדי ההדברה.  
 
iStock-10687...
חשיבות ההגבלה של טווח זמני הארוחות של עובדי משמרות

הגבלת האכילה לטווח זמן מוגדר ביממה תוך הקפדה על שגרת זמני ארוחות קבועים יכולה להועיל לבריאות העובדים במשמרות. כך עולה ממחקר בו השתתפו כבאים.   
 
 
iStock-10687...
סקר (שאלון) לאיתור תחושות מתח בקרב עובדים

שאלון אנונימי אינטרנטי שפיתח ה – HSE שימש לאיסוף מידע על אודות הסטרס שחווים העובדים במקום עבודתם וסייע למצוא דרכים לשפר את הטיפול בתופעת הסטרס ולצמצם אותה.   
 
 
מאמר חדש לעת חרום
 
העסקת אזרחים ותיקים לתגבור כוח העבודה בעת חירום

אזרחים ותיקים יכולים למלא בהצלחה את מקומם של העובדים החסרים במקומות עבודה חיוניים. חשוב ליצור עבורם סביבה בטיחותית ולהביא בחשבון את הסיכונים האפשריים לבריאותם.   
 
iStock-10687...
 
"אימון מידע" - שאילתות בבטיחות וגיהות
"לומדת כיס" בנושא סוללות ליתיום:
safety_Commi...
footer_newsl...
 
 
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}