אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן
new230308
לרגל יום האישה מרץ 2024 - שלל מידע בתחום הבטיחות והגיהות הנוגע לנשים בסביבות עבודה שונות ומגוונות. חג שמח ובטוח לכולן
מרכז הידע והחדשנות מציג מאמרים חדשים:
___________

לאורך ההיסטוריה, נשים מילאו תפקידים משמעותיים בשיפור הבטיחות והבריאות של עובדים ועובדות ברחבי העולם - המאמר מציג כמה דוגמאות לנשים מעוררות השראה. האם זהו עדיין עולמם של הגברים בלבד? 
 
 

בארץ אין חקיקה מיוחדת המסדירה את עבודת נשים בהיריון ונשים מניקות עם עופרת. אפשר להיעזר בהמלצות של גופים שונים בעולם העוסקים בבריאות התעסוקתית והסביבתית כדי להגן על נשים במטווחי ירי.
 
___________
 
___________

לנשים יש תפקיד מכריע בקידום הגיוון והשוויון בעולם הבריאות והבטיחות בעבודה. אלו העוסקות בתחום זה מביאות מיומנויות וחוזקות ומפגינות מנהיגות, חוסן וחדשנות ומסייעות ליצור מקומות עבודה בטוחים ובריאים יותר. 
 
חדשות מהעולם
___________

התאמת צמ"א לנשים על פי הנחיות מדריך טכני חדש שפורסם לאחרונה תאפשר לזהות, להימנע, להפחית או לבטל סיכוני בטיחות ובריאות בעבודת נשים, הקשורים לשימוש בצמ"א.
 
 
___________

נשים נמצאות בסיכון גבוה יותר מגברים להתפתחות מחלות שלד ושריר בשל סביבות עבודה לא מותאמות. חוסר המודעות לכך משמר את שיעור התחלואה הגבוה שלהן. 
 
 
iStock-11798...

עם צמצום הפער התעסוקתי בין נשים וגברים בענף הבנייה בארה"ב, החלו חברות הבנייה לתת את הדעת למגוון גורמי הסיכון לבטיחות ולבריאות הנשים המועסקות באתרי בנייה.
 
 
___________

נשים וגברים, השוהים יחד באותם חללי עבודה, מרבים לעסוק בנושא התאמת תנאי העבודה והאקלים של חללי העבודה לצורכיהם. מעסיקים יכולים לסייע להם בביצוע ההתאמות. 
 
"אימון מידע" - שאילתות נפוצות בבטיחות וגיהות
footer_newsl...
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
{C}