כניסה הרשמה צור קשר

קמפיין הסברה לבטיחות במגזר הערבי

 

עודכן ב:05/06/2017

 

ד"ר סמי סעדי מנהל מחוז דרום במוסד לבטיחות ולגיהות התראיין בתוכנית הבוקר של דליק ווליניץ ברדיו  FM102. בנושא פרויקט שימשוניות.

סמי מסביר מה זה פרויקט שימשוניות? מטרת הפרויקט? מה תפקידם של שלטים אלה? ואיכן ניתן לראותם?
 
לפני מספר חודשים המוסד לבטיחות ולגיהות יצא בפרויקט שלטי חוצות בקרב האוכלוסיה הערבית והדגיש את החשיבות של הבטיחות בעבודה.
 
קמפיין זה קיבל פידבקים חיובים וכפועל יוצא מכך, הפקנו באנרים (שלטים בגודל של 3 מטר על מטר וחצי) שעשויים מברזנט אשר עמיד לאתני הטבע.
 
מדרכי הבניה של המוס"ל יוצאים לאתרי בניה בכל רחבי הארץ ותולים יחד עם מנהל האתר את הכרזות האלה. בכרזות אלה כתוב "תעזרו לנו לעזור לכם לעבוד בבטיחות" בשפה הערבית. כל פועל שנכנס מדי בוקר לאתר הבנייה, רואה לנגד עיניו את השלט הגדול הזה, המזכיר לו מידי יום שהוא צריך לעבוד בבטחה. בכדי שהוא יוכל לחזור לביתו ולמשפחתו בריא ושלם.

סמי מציין פעילויות נוספות שהמוס"ל עושב בקרב המגזר הערבי:

 
  • דף פייסבוק פעיל מאוד ובאמצעותו אנו עונים על שאלות ומספקים מידע רב בתחום הבטיחות בעבודה.
  • פרסומים שונים בשפה הערבית ופרויקט השימשוניות שפרוס כבר בכל רכב המדינה.

אנחנו פועלים בנושא הבטיחות בעבודה כל הזמן בכל ענפי התעסוקה. לאחרונה יצאנו גם בשילוט על גבי אוטובוסים, אנחנו מקיימים יומי עיון ייעודיים לרשויות מקומיות, אנחנו מעבירים ימי השתלמות בבנייה ובחקלאות לפועלים פלשתינאים העובדים בישראל, הדרכות באמצעות ניידות ההדרכה שלנו ועוד פעילויות רבות.
 

כל אדם המעוניין ללמוד ולעבור הכשרות והשתלמויות של נאמן בטיחות ממונה בטיחות ועוד השתלמויות רבות, כל שעליו לעשות, זה ליצור קשר עם המוס"ל ואנו ניתן לו את כל הפרטים ונעזור לו לבחור את ההדרכה שבתחום עיסוקו/מתאימה לו. 
 

לראיון המלא לחץ כאן

 

מקור:יח' האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה