כניסה הרשמה צור קשר

נפתחה סדנה להעצמת ממוני בטיחות

 

עודכן ב:13/05/2015

 

סדנת העצמת ממונים ראשונה בעכו, נפתחה ב-12.5. הסדנה פותחה על בסיס פרויקט מוצלח, "פרויקט העצמת ממונים",  שהקנה לכ-100 ממוני בטיחות כלים ומיומנויות מתחום מדעי ההתנהגות.

בתום המפגש הראשון אחד המשתתפים סיכם את היום במילים: יש חשק לעוד...

המשתתפים לומדים בסדנה כלים מתחום מדעי ההתנהגות: מיומנויות תקשורת, מיומנויות התמודדות עם התנגדויות, כלים להפחתת מתחים כלים להשגת יעדים ועוד. שילובם של כלים אלה, ביחד עם הידע המקצועי הרחב של ממוני הבטיחות מהווה נדבך חשוב להצלחת ממונה הבטיחות בתפקידו. הסדנה מאפשרת לממוני הבטיחות ללמוד, להתנסות ולתרגל דפוסי חשיבה והתנהגות חדשים, באופן חוויתי. לצד לימוד המתבצע על ידי שתי מנחות בכירות, הממונים לומדים גם האחד מהשני, מתייעצים ומשתפים זה את זה בניסיונם המקצועי והאישי. 

בוגרי פרויקט "העצמת ממונים", שהכירו בחשיבות הכלים שקיבלו ובתרומתם לתפקידם, המליצו להעביר את תכני הפרויקט לממוני בטיחות נוספים. המוסד לבטיחות באמצעות, לבנת כהן, מנהלת מחלקת פסיכולוגיה ארגונית נענה להמלצת בוגרי הפרויקט ופיתח סדנה על בסיס הפרויקט בכדי לאפשר לממוני בטיחות נוספים לקבל את הכלים המוצעים   בסדנה.

הסדנה בת 8 מפגשים מקנה למשתתפים 8 ימי כשירות.

סדנה נוספת תפתח באוקטובר השנה בבאר שבע.

הפרויקט עליו מתבססת הסדנה, הוא יוזמה משותפת של התאחדות התעשיינים, אגף משאבי אנוש והמוסד לבטיחות ולגהות. הפרויקט מומן על ידי קרן מנוף שבביטוח הלאומי.

 

מקור:לבנת כהן, מנהלת מח' פסיכולוגיה אירגונית, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה