כניסה הרשמה צור קשר

כנס ארצי לבטיחות נערך בבאר שבע

 

עודכן ב:08/01/2017

 

היום, 06.03.17 , התקיים כנס לבטיחות בבאר שבע. לשכת המהנדסים והאדריכלים – אגודת מהנדסי בטיחות והמוסד לבטיחות וגהות בחסות עיריית באר שבע חברו יחד והפיקו כנס ארצי בתחום הבטיחות.

הכנס עסק בנושאי בטיחות בתעשייה, בבנייה, ברשויות המקומיות, אש וחומ"ס בכנס הוצגו כלים הנדסיים וחידושים טכנולוגיים להתמודדות עם תחומי הבטיחות. הכנס על כל היבטיו היה כר פורה לרכישת ידע, החלפת מידע, התעדכנות בחידושי השוק וחיזוק קשרים מקצועיים ואישיים עם המומחים המובילים בתחום.

במקביל לכנס התקיימה תערוכה מקצועית של מוצרים וחברות העוסקות בתחום.

הוועדה המארגנת כללה את: אינג' סמי בוזגלו, מוסמך בני שגיב, מהנדס אלון פל, ד"ר אמיר פרי.


ד"ר אורנית רז , מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגהות, מברכת בתחילת הכנס

 
קודם לכן, סמנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות אלון פל, התראיין בתוכנית הבוקר של דליק ווליניץ ברדיו FM 102, על כנס הבטיחות בבאר שבע. 

אחד המושבים שמשתתפים בכנס, אותו ניהל אלון, הוא בנושא בנייה ותשתיות. המושב עוסק בליקויים בניהול בטיחות בבנייה ותשתיות, נותן תובנה וכלים איך לשפר את האיכות והבטיחות בענף זה. בנוסף נציג בו מודל של חקירה בטיחותית, מודל שקיים שנים רבות בענף התעופה וראוי שיאומץ בענפים אחרים. במקביל מתקיים מושב שעוסק בבטיחות בתעשייה מתקיימות בו סקירות על מנהיגות בבטיחות, חשיבות בארגונים לדיווחי "כמעט ונפגע" כחלק מהתרבות הארגונית ולצד העמידה ביעדי הארגון.
 
 




ד"ר אמיר פרי, מברך בתחילת הכנס

 

מקור:יח' האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות .

 

שלח להדפסה