כניסה הרשמה צור קשר

קידום הבטיחות במועצה מקומית עארה ערערה

 

עודכן ב:24/09/2017

 

המוסד לבטיחות ולגיהות יזם פעילות לקידום הבטיחות לעובדי המועצה המקומית עארה ערערה. בשטח המועצה המקומית התייצבה הניידת של המוסד לבטיחות ולגיהות עם מדריכי המוס"ל כמאל מוסטפא, מדריך בניה, מחוז מרכז וי-ם וחיים כהן מדריך הניידת, מחוז צפון, אשר קיבלנו את המודרכים בסבר פניים יפות.

בוצעו הדרכות לכל עובדי המועצה בשפה הערבית בכל נושא הבטיחות בעבודה לפי המחלקות שלהם ועיסוקם במועצה. שיתוף הפעולה בין המועצה והעובדים לפעילות של המוסד לבטיחות טרם מאוד להצלחה גדולה של היום הזה. לאחר מספר פגישות עם נציגים של המועצה ואנשים בכירים במועצה: מנכ"ל המועצה, מר רוואידה יונס, מהנדס המועצה, מר מחמוד עיסא והקב"ט של המועצה, מר רגא מסעוד אשר ברכו את המוס"ל על הצעד שנעשה ושמעוניינים מאוד לקדם את הבטיחות בכל תחומי המועצה אם זה באתרי בנייה או במפעלים שונים או בתי מלאכה קטנים אשר שייכים לתחום פעילות המועצה.

בזמן הקרוב יפתחו קורסים של נאמני בטיחות בשפה הערבית לעובדים של המועצה וגם לעובדים ממפעלים ובתי מלאכה שבתוך המועצה המקומית. בנוסף מתכנן כנס לתושבי המועצה והקבלנים השונים על נושא תאונות עבודה והבטיחות וגיהות בעבודה.

שיתוף הפעולה הוא הבסיס לעבודה טובה, אנו המוסד לבטיחות ולגיהות מברכים את המועצה על פתיחת הדלת ושביחד נוכל להגיע לעבודה בטוחה בכל העיסוקים.

 

בטיחות זו האחריות של כולנו! 

 

מקור:כמאל מוסטפא עלי, מדריך בטיחות בתחום הבנייה והתעשיה, מחוז מרכז וי-ם, המוסד לבטיחות ולגהות.

 

שלח להדפסה