כניסה הרשמה צור קשר

יום הבטיחות העולמי עם הפנים להטמעת תרבות המניעה - על הקמפיין

תאריך:26/04/2015


ב - 28 באפריל 2015 חל יום הבטיחות והבריאות העולמי בעבודה בו אנו זוכרים את כל מי שסבלו מפגיעה בעבודה, פגיעה קטלנית בעבודה או שחלו במחלת מקצוע. ביום זה עוסקים במציאת פתרונות ועשיית מאמצים נוספים בכדי לשפר את הסטנדרטים של בריאות ובטיחות בעבודה. בחלקים רבים של העולם, רשויות הלאומיות, איגודים מקצועיים, ארגוני מעסיקים, מומחי ומתרגלי בטיחות ובריאות מארגנים פעילויות כדי לציין יום זה בדרכים שונות.

הנושא המרכזי השנה עליו הכריזו ארגון העבודה הבינלאומי ILO, ביום זה הוא: בניית תרבות של מניעה בבטיחות ובריאות בעבודהILO מציין את היום העולמי לבטיחות ובריאות בעבודה ב-28 באפריל על מנת לקדם את מניעת תאונות ומחלות תעסוקתיות בעולם. לשם כך יצר קמפיין להגברת מודעות אשר נועד למקד את תשומת הלב הבינלאומית בהתעוררת מגמות בתחום בטיחות ובריאות תעסוקתיות ועל סדר הגודל של הקשורות לעבודת פציעות, מחלות ומקרי מוות בעולם. ה -28 של אפריל היא גם יום שבו תנועת האיגודים המקצועיים בעולם מציין את יום ההנצחה הבינלאומי שלה לעובדים שנהרגו ונפצעו בכדי לכבד את זכרם של נפגעי תאונות ומחלות תעסוקתיות ולהניע ארגונים אחרים במסע הפרסום במועד זה.

כחלק מציון של היום העולמי לבטיחות ובריאות בעבודה, ILO מקדם את יצירתה של תרבות בטיחות ובריאות המונעת הגלובלית בו מעורבת ILO וכל בעלי העניין המרכזיים בתחום זה בחלקים רבים של העולם, רשויות הלאומיות, איגודים מקצועיים, ארגוני מעסיקים ומומחי בטיחות ובריאות בדגש על אירגון פעילויות כדי לחגוג יום זה.

תרבות לאומית של בטיחות ובריאות תעסוקתית באה לידי ביטוי בכך שהזכות לסביבת עבודה בטוחה ובריאה מכובדת בכל הרמות, כולל ממשלות, מעסיקים ועובדים אשר משתתפים באופן פעיל באבטחת סביבת עבודה בטוחה ובריאה באמצעות מערכת של זכויות מוגדרות, אחריות וחובות, כאשר בראש סדר העדיפויות הם אלה המכוונים לעיקרון של מניעה.
 
השנה, ארגון הבריאות הבינלאומי, ILO יצר את אתר האינטרנט של יום הבטיחות העולמי SafeDay עם מידע חדש ושימושי למשתמש הכולל את תיאור תפקידו של כל בעלי עניין, מידע מפורט על היבטים מרכזיים ומגמות בבטיחות ובריאות בעבודה כולל ערכת קמפיין הכוללת מצגת PPT עם הערות, פוסטר, וחוברת. באתר ניתן להוריד מספר מסמכים חשובים כולל הפוסטר בשלוש שפות. עם זאת השנה לא יהיה דו"ח כמו בשנים קודמות.

לחץ על התמונה למטה כדי לבקר באתר האינטרנט האינטראקטיבי:

היום עולמי לבטיחות ובריאות בעבודה - 28 באפריל 2015: הצטרף בבניית תרבות של מניעה על בטיחות ובריאות ב 

אנא שים לב כי בפעם הראשונה שאתה מבקר בדף האינטרנט האינטראקטיבי SafeDay אתה צריך להשלים 'המסע' לבניית תרבות של מניעה בבטיחות ובריאות בעבודה ורק לאחר מכן תוכל, על ידי לחיצה על התפריט (הכפתור האדום בפינה השמאלית העליונה), לחזור לכל מידע רלוונטי לישירות, כגון, ארגז כלים וכו'. כמו-כן, זמן התגובה להעלאת דף האינטרנט האינטראקטיבי תלוי בחיבור לאינטרנט והדפדפן בו אתה משתמש.
 

 

שלח להדפסה