כניסה הרשמה צור קשר

מומחי המוסד לבטיחות שותפים בכתיבת החוברת "כללי המקצוע הטובים" בענף המדגה

 

עודכן ב:16/03/2015

 

מומחי המוסד לבטיחות ולגיהות היו שותפים בוועדת ההגוי של כתיבת החוברת "כללי המקצוע הטובים" CODE OF PRACTICE בענף המדגה. החוברת הופקה על ידי מינהל הסברה, פרסום והוצאה לאור של המוסד עבור מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית.

מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה יזם ופרסם את חוברת "כללי המקצוע הטובים" CODE OF PRACTICE בענף המדגה בעקבות המקרה שקרה בקיץ 2013 בו במהלך עבודה שגרתית לשליית דגי נוי מבריכת דגים בקיבוץ איילת השחר, התחשמלו שלושה עובדים למוות, וזאת במטרה לסייע להנהלות ולעובדים ללמוד ולקיים את דרישות הבטיחות והבריאות התעסוקתית בענף. לוועדת ההיגוי מונו נציגים ממשרד הכלכלה, משרד החקלאות, המוסד לבטיחות ולגהות, התאחדות חקלאי ישראל, מעסיקים, ועובדים.

COP, או בעברית נת"ת (נוהל תפעול והתנהגות), הינו אמצעי נוסף ב"ארגז הכלים" של מערך הבטיחות והבריאות התעסוקתית. ייחודו בכך שהוא מתקבל על ידי כל הגורמים הנוגעים בדבר בדרך של הידברות והסכמה ולא כדרישות חקיקה מצד הרגולטור. כמו כן הוא דינמי וצפוי להתרחב ולהשתפר בעקבות ניסיון שנרכש ומגיע מהשטח. מינהל הבטיחות צופה כי נהלי העבודה האלה ישמשו להטמעת נורמת עבודה מקובלת ומנהלי המדגה שאימצו אותם ייחשבו כמנהלים שפעלו כמיטב יכולתם למען הבטיחות והבריאות של עובדיהם.

החוברת נכתבה על ידי אנשי מקצוע בתחום וכוללת את כל כללי המקצוע הטובים בענף זה כולל כל כללי ונהלי הבטיחות בענף.

לחץ כאן קריאת החוברת 




 

 

שלח להדפסה