כניסה הרשמה צור קשר

בעיריית נתניה הולכים על בטוח

 

עודכן ב:15/04/2015

 

עיריית נתניה העניקה את פרסי העסק הבטוח לשנת 2015. הטקס התקיים ביום ראשון השבוע במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מנהל מחוז מרכז במוסד לבטיחות ולגיהות, דורון רמתי, מרכזת הפרויקטים בקרן מנוף של המוסד לביטוח הלאומי, אסתי וייסברג, מנהל פרויקט קהילה בטוחה במוסד לבטיחות וגהות שלמה ברק ובהשתתפות בכירי העירייה ובהם סמנכ"לית וראש המינהל הכללי חיה שניידר ומנהל מחלקת בטיחות בעירייה, איב אופל.

במסגרת הטקס הוצגו הפעילויות בפרויקט קהילה בטוחה בנתניה, הוענקו פרסי העסק הבטוח וכן חולקו תעודות הוקרה.
 
נתניה היא אחת הערים היחידות בישראל שנבחרו ליישם את פרויקט קהילה בטוחה שעיקרו, קידום שיתופי פעולה בין הרשות לבעלי העסקים הקטנים בעיר, במטרה להעלות את המודעות והידע של המעסיקים והעובדים לבטיחותם ובריאותם במקום העבודה.
 
ראש העיר: "אנו גאים להיות אחת הערים המובילות בארץ המיישמות את פרויקט קהילה בטוחה, נושא הבטיחות עומד בראש מעניינו ואנו נמשיך להקפיד על כך".

דורון רמתי: "העיסוק בבטיחות הינו ערך המוביל לחברה בריאה יותר. בעיר נתניה מתקיים "אקלים בטיחותי" הבא לידי ביטוי בכל הקשור לעולם הבטיחות – מהובלת מנהלים לבטיחות ומאידך שימוש באמצעי מיגון של העובדים, שילוט מתאים, ביצוע הדרכות ועוד. אני שמח להיות שותף לתהליך ועל האפשרות שהעיר נתניה נתנה לנו להוביל את הפרויקט בתחומה"


 העסקים הזוכים: במקום הראשון: מוסך השלום, במקום השני: פולג סחר עץ, במקום השלישי: מוסך העוגן
 

 

 

מקור:יחידת האינטנרט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה