כניסה הרשמה צור קשר

ראיון בתוכנית של דליק עם אבי אילון בנושא אנשים בעלי מוגבלויות במקומות עבודה

 

עודכן ב:05/12/2016

 

אבי אילון, מנחה מקצועי ארצי לבטיחות ובריאות תעסוקתית של עובדים עם מוגבלויות במוסד לבטיחות ולגיהות. התראיין בנושא בתוכנית הבוקר של דליק ווליניץ ברדיו FM 102. ומסביר על ההדרכות המתאימות והתואמות לצרכיהם.

למעסיק פוטנציאלי של עובד עם מוגבלות עשויים להיות חששות שהמוגבלות תעמיס ויהיה לו קושי לספק את צרכיו של העובד.
 
במוסד לבטיחות ולגיהות קיים סל של שירותים. אשר נותן מענה לקשת רחבה של צרכים של עובדים עם מוגבלות גם למעסיק וגם לעובד בהתאמות הנדרשות לפי הלקויות.
 
אבי מציין שישנם סוגים שונים של לקויות, חושיות פיזיות, התפתחותיות ועוד. לעובד עם לקות חושית בראיה ניתן להתאים שילוט מיוחד, סימונים, כיתוב גדול וברור וישנן אזהרות הניתנות למישוש.
 
דוגמה אחרת היא סרטים מחוספסים וזוהרים נגד החלקה במדרגות, מעקים ומאחזי יד ואפילו סכין קפיצית מיוחדת אשר מותאמת לצרכיו של העובד.
 
שאיפת המוסד לבטיחות ולגיהות היא, שיהיו יותר ויותר עובדים בעלי מוגבלויות בשוק העבודה. לכן אנו משתדלים להכין מערכי הדרכה מיוחדים ולתת את מלוא הכלים כדי שעובדים עם מוגבלויות יוכלו לחזור בסופו של יום בריאים ושלמים לביתם.


המוסד לבטיחות ולגיהות בשיתוף עם קרן מנוף למימון פעולות למניעת תאונות בעבודה במוסד לביטוח לאומי יוציא לאור בקרוב חוברת בנושא, המיועדת למעסיקים. מעסיקים מוזמנים ליצור קשר בנושא בטיחות ובריאות תעסוקתית של עובדים עם מוגבלות עם אבי אילון Avi.Ay@osh.org.il.
 
לראיון המלא לחץ כאן
 
 

 

מקור:יח' האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה