כניסה הרשמה צור קשר

פועל נפל לבור בעומק 20 מטרים - ונהרג

 

עודכן ב:08/09/2010

 

פועל נפל לבור בעומק של כ - 20 מטרים בעת שעסק בעבודות ריתוך באתר בנייה בדרום תל אביב. בתום פעולות חילוץ ממושכות, נקבע מותו. המשטרה ומשרד התמ''''ת פתחו בחקירה

מקור:
אתר local

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע