כניסה הרשמה צור קשר

מת פועל שנפל לבור שאיבה ליד צומת אלמוג בצפון ים המלח

 

עודכן ב:20/06/2012

 

מת מפצעיו הפועל, כבן 30, שנפל לבור שאיבה באתר של "אגודת המים" ליד צומת אלמוג שבצפון ים המלח. כוחות החירום ביצעו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, אך לבסוף נקבע מותו.

מקור:
אתר Ynet

 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע