כניסה הרשמה צור קשר

רב גונדר אהרון פרנקו - נציב שב"ס - ביקר במוסד לבטיחות ולגיהות

 

עודכן ב:17/02/2013

 

רב גונדר אהרון פרנקו - נציב שב"ס - ביקר במוסד לבטיחות ולגיהות. את פרנקו אירח מנכ"ל המוסד לבטיחות, דניאל חדד. מטרת הפגישה היתה היכרות עם פעילויות ותחומי עיסוק המוסד לבטיחות ולגיהות. במסגרת הביקור הציג מנכ"ל המוסד סקירה על המוסד לבטיחות ולגיהות, כולל פרויקטים ומשימות בפועל, וחזון המוסד.

כחלק מסיכום הפגישה הוחלט על המשך והעמקת שיתוף הפעולה בין המוסד לבטיחות ולגיהות והשב"ס.

מקור:
יקי אלעד, מנהל יחדת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע