כניסה הרשמה צור קשר

פרסומים חדשים בספרית מרכז המידע – ספטמבר 2014

 

עודכן ב:18/09/2014

 

מרכז המידע והאינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות מעשיר ומעדכן בעקביות את מאגר המידע שלו בכל סוגי מידע: תקינה ותחיקה עדכנית ,פרסומים חדשים מהארץ ומהעולם השייכים לתחומי העיסוק שלנו ועוד. בשבועות האחרונים הגיעו לספרייתנו מספר פרסומים חדשים, אנו שמחים לשתף אתכם בחלק מהם: 
                            
 
הספר כולל  משוואות , כלי המרה ונוסחאות המשמשות את הגיהותנים בעבודתם היום-יומית . הספר כולל גם דוגמאות לחקר מקרים כדי לשמר את המשאבים הכספיים של לקוחותיך , לקדם גיהות תעסוקתית ,קידום בטיחות באתרי עבודה והן לסייע ללקוחותיך למנוע תופעות לוואי סביבתיות .
הספר הוא בבחינת סקירה מקיפה של הסיכונים התעסוקתיים והסביבתיים במגוון של תעשיות וסביבות ארגוניות . במהדורה הזו מומחים מובילים מסבירים כיצד לזהות גורמי סיכון כגון: אבק , מתכות , גזים , רעש , קרינה וגורמי סיכון מיקרו-ביולוגיים.
הספר עוסק בתופעה של "השקעת יתר" בעבודה (וורקוהוליזם) כולל ההשלכות שלו על שיווי משקל העדין שבין חיי העבודה לחיים האישיים. הפרקים השונים בספר עוסקים בתופעת "השקעת היתר" והשלכותיה .
המדריך למניעת תאונות : מינהל ותכניות המהד'  ה-13 מלווה יותר מ-50 שנה את אנשי המקצוע בתחום הבטיחות תוך מתן מידע עדכני ובלתי תלוי . המדריך הזה כולל חקר מקרים רלבנטי ופרקים חדשים: בטחון לאומי , בטיחות בראי החוק ,איכות אוויר, אלימות בעבודה,  תרבות  בטיחות  , אנשי  מקצוע בבטיחות ובריאות בעבודה. בנוסף הספר כולל פרקים כמו: זיהוי ובקרת סיכונים ;  הכנת תכניות בבטיחות , גיהות וסביבה ועוד.
המדריך המקיף הזה מתמקד  במתקנים במקומות עבודה ; חשיפות מסוכנות במקומות  העבודה והגנה מפניהן; ניטול חומרים  ותהליכי ייצור . כמו כן , כלולים נושאים כמו: תכנון של מתחמי עבודה, תחזוקתם, ציוד מגן אישי, ציוד אלקטרוני, הגנה מאש, עובדים בעלי מוגבלויות , איחסון וטלטול , עבודה עם כלים מטלטלים, חומרים  ננומטריים במקום העבודה  ובקרה ופיקוח רפואי.
בעיות איכות הסביבה מציבות אתגרים בפני אנשי מקצוע האחראים על עיצוב אתר העבודה , תחזוקתו , בטיחותו ובריאות עובדיו . המדריך הזה מספק סקירה של נושאים בעלי היבטים כלכליים , חוקיים , ואתיים . כמו כן , במדריך מופיעה התייחסות לנושאי תחיקה של שפכים  למשל והן דיון בקשר להשלכותיה של ההתחממות הגלובלית .
המדריך סוקר את השינויים שחלו בעשור החולף בתחום האבטחה והביטחון, כולל האיום של טרור גלובלי ומקומי. הספר מתייחס לנושא  אלימות במקומות העבודה , ריגול תאגידי והתקפות סייבר על מאגרי נתונים של מוסדות וארגונים.
 
 מרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות פועל בהתמדה לעדכן את מקורות המידע שלו ולספק מידע עדכני לציבור לקוחותיו.
 

 

מקור:שלום ויסמן, מרכז מידע ואינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה