כניסה הרשמה צור קשר

המשרד להגנת הסביבה מפרסם דפי מידע בנושא מזהמים סביבתיים והשפעתם על הבריאות

 

עודכן ב:28/09/2014

 

המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף עם משרד הבריאות מפרסם 30 דפי מידע בנושא מזהמים סביבתיים והשפעתם על הבריאות.  המסמכים נוגעים במזהמים הנפוצים ביותר כגון: עופרת, אסבסט, ביספנול A, גז ראדון, זרחנים אורגניים ונוספים. דפי המידע עוסקים בהשפעות בריאותיות של מזהמים סביבתיים שונים. הדפים נועדו לספק מידע מבוסס מדעית לגבי חשיפה והשפעה של מזהמים סביבתיים, כולל המלצות ממוקדות לציבור. מידע תמציתי זה אינו מחליף דוחות מדעיים, אך מהווה שלב בהנגשת מידע מדעי לציבור. דפי המידע הם פרויקט משותף כאמור של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.

הסדרה כוללת מידע אודות 30 מזהמים שנבחרו מתוך מזהמים רבים, ואין מדובר ברשימה ממצה. דפי המידע מתארים את החשיפה של הציבור לחומרים אלה בחיי היום יום באמצעות אכילה, נשימה או מגע, לרבות כימיקלים במזון ומוצרי צריכה.

דפי המידע, מספקים מידע מבוסס מדעית לגבי החשיפה למזהמים הסביבתיים והשפעתם על בריאות הציבור. הם כוללים סדרת המלצות ממוקדות לציבור על דרכים לצמצום החשיפה למזהמים סביבתיים. עבור כל אחד מהחומרים מפרט דף המידע היכן הוא נמצא בסביבה בישראל, מהי שכיחותו (אם קיימים נתונים), דרכי החשיפה העיקריות לכל חומר, והשפעות בריאותיות של החומר – לרבות התייחסות לקבוצות סיכון וכן המלצות לציבור לגבי אפשרויות


לפרסום דפי המידע באתר המשרד להגנת הסביבה
 

 

מקור:אתר המשרד להגנת הסביבה.

 

שלח להדפסה