כניסה הרשמה צור קשר

חדשות

ישיבת מועצת המוסד

 

עודכן ב:31/07/2016

 

ישיבה ראשונה של מועצת המוסד החדשה התקיימה ביום חמישי 28 ביולי 2016. במועצה החדשה 28 חברים מתוכם 8 חברים חדשים.

את הישיבה פתח נתנאל איזק – יו"ר המועצה בברכות לחברים החדשים, איחולי פעילות פורייה של כל חברי המועצה לקידום בטיחות ובריאות בעבודה ואיחולי הצלחה למנכ"לית המוסד ד"ר אורנית רז שנכנסה לתפקידה לאחרונה. 

במעמד זה נפרדו חברי המועצה מישראל שרייבמן ששימש בתקופה האחרונה כממלא מקום מנכ"ל המוסד שפרש לגמלאות ומהיועץ המשפטי עו"ד יוסי שחם. במקומו של עו"ד יוסי שחם התמנה עו"ד אילן (לני) ....

ד"ר אורנית רז הציגה בפני חברי המועצה את פעילות מדריך המוסד בשטח ואת הקשיים עמם הוא מתמודד בבואו לקדם בטיחות ובריאות בעבודה. סמנכ"ל הכספים יוסי עזרא, ראש מינהל מקצועות אלון פל וראש מינהל הדרכה יוסי קוסקס הציגו בקצרה את פעילות יחידותיהם.

בסיום הישיבה התקיים דיון בנושאים שהועלו על ידי חברי המועצה.

 

 

מקור:מטיאס אנדרי, ראש מינהל הסברה, פרסום והוצאה לאור, המוסד לבטיחות ולגיהות
.

 

שלח להדפסה