כניסה הרשמה צור קשר

שבוע בטיחות בחברת אורן צובה

 

עודכן ב:27/12/2016

 

שבוע הבטיחות בחברת אורן צובה שהתקיים במהלך חודש נובמבר, היה שונה, מיוחד, מעניין ומושקע.

אריה גרציאנו ממונה הבטיחות של החברה (מחברת שר בטיחות) יחד עם מוטי סולטני מדריך המוסד לבטיחות וגהות ממחוז מרכז וירושלים רקמו את הרעיון של שבוע הבטיחות במפעל במטרה ליצור מודעות לנושא הבטיחות והגהות בקרב העובדים והמנהלים. במהלך שבוע הבטיחות ניתנו הרצאות והודרכו כ- 275 עובדים של כל מחלקות המפעל על פי נושאים: מנהלים ,עובדי יצור ,עובדי משרדים, עבודה בגובה ומלגזנים.




שבוע הבטיחות החל בדברי מנכ"ל החברה מר דניאל כהן, וממונה החברה אריה גרציאנו על חשיבות הבטיחות והגהות.  בתרגיל פינוי וריכוז ברחבת המפעל שכלל מוטי סולטני, מדריך מחוז מרכז וירושלים ממוסד לבטיחות ולגיהות תרם כאמור את חלקו לשבוע הבטיחות בשיתוף פעולה מלא, אשר כלל בין השאר הספקת חומר מודפס בנושאים הרלוונטיים לחברה.

חברת אורן צובה
OSG, הינה החברה המובילה בתחום ייצור שמשות חכמות וממוגנות לתעשיית הרכב.



בנוסף להדרכות ולחלוקת החומר מודפס שמו דגש על קישוט המקום לפני, הקישוט נעשה ע"י דגלים המציינים את שבוע בטיחות  על מנת לידע את העובדים וגם בובה לבושה בציוד מגן המסמלת את נושא הבטיחות.


שבוע הבטיחות הועבר בצורה שונה מהרגיל עם רעיונות לגירוי העובדים כמו:  עוגות שהוכנו עם תמונות וסיסמאות בנושא הבטיחות, חולקו לעובדים חם צוואר עם הלוגו של החברה והדפס "בטיחות בראש ובראשונה".

כל התודות מגיעות לאריה גרצינו ממונה הבטיחות ומוטי סולטני מדריך המוסד לבטיחות ולגהות על הרעיון והארגון שהיו מוצלחים ומעניינים ואשר גרפו השתתפות מרובה מקרב העובדים.



המוסד לבטיחות וגיהות שמחים לשתף פעולה בימי בטיחות/הדרכות ולנתינת עזרה ממגוון נושאי הבטיחות הקיימים במוסד כדי למנוע את התאונה הבאה.

 

שלח להדפסה