כניסה הרשמה צור קשר

ראש מינהל הדרכות והכשרות במוס"ל מתראין ברדיו 102FM

 

עודכן ב:26/12/2016

 

יוסי קוסקס ראש מינהל הדרכה במוסד לבטיחות ולגיהות, התראין בתוכנית הבוקר של דליק ווליניץ ברדיו FM 102 בנושא - חידושים בהדרכות ובהכשרות במוסד לבטיחות ולגיהות בשנת 2017. כל ההדרכות אשר מכוונות לתחום הבטיחות והבריאות בעבודה עם דגש על הדרכות אשר משמשות כ"ימי כשירות מוכרים" לממונים על הבטיחות בעבודה ומפורסמים ,גם השנה, בחוברת הפרסומים "הירוקה".
 
בראיון מסביר יוסי קוסקס את תפקידו של מינהל ההדרכה במוסד לבטיחות ולגיהות ואת אחריותו על כלל פרסומי ההדרכה שנוגעים בהדרכות והכשרות בתחום הבטיחות ובריאות בעבודה. מינהל ההדרכה מהווה אחד מיסודות שעליהם בנוי המוסד לבטיחות ולגיהות. הוא הגורם המקצועי היחיד בארץ אשר מוביל בתחום פרסומי חומרי הדרכה והסברה בבטיחות ובבריאות בעבודה. כ-100,000 אלף איש בממוצע בשנה עוברים אצלנו קורסים מגוונים של הדרכות בכל רחבי הארץ.
 
קוסקס הוסיף "בחוברת הפרסומים המכונה "החוברת ירוקה" שיוצאת מדי שנה כבר 22 שנה מפורטים כלל ההכשרות וההדרכות אותן אנחנו מקיימים במשך השנה לממונים על הבטיחות. מדי שנה הגורמים הנוגעים בדבר מחכים שהחוברת הירוקה תצא לאור והיא זוכה להצלחה מרובה. כחלק מפעילויות ומחידושי המוסד לבטיחות ולגיהות בהסברה ובמידע לממונים השונים, החליטה ההנהלה לצאת בפורמט דיגיטלי אשר ידידותי יותר למשתמש. השנה "החוברת הירוקה" יצאה לאור בפורמט דיגיטלי וניתן לעיין בתוכנית ההדרכה של המוסד לבטיחות באתר המוסד".
 
קוסקס הוסיף וציין שבתחום ההדרכה נעשה מספר רב של חידושים כגון:
 
  • תחומים חדשים לגמרי בנושא בטיחות יעודיים לענף הבניה ולמגזר הערבי .
  • ניהול בטיחות ברשויות המקומיות ועוד עשרות פעולות הדרכה חדשות
 
לעיון בחוברת
לחץ כאן
 
לראיון המלא לחץ כאן
 

 

מקור: יח' האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה