כניסה הרשמה צור קשר

מדריך לבטיחות וגיהות בתפעול ובתחזוקה של מערכות גז טבעי

 

עודכן ב:04/02/2018

 

המוסד לבטיחות ולגיהות קיים ספר בנושא: בטיחות וגיהות בתפעול ובתחזוקה של מערכות גז טבעי


 
הגברת השימוש בגז טבעי טומנת בתוכה סיכוני בטיחות רבים לסביבת העבודה. הגז הטבעי הוא חומר מסוכן (חומ”ס), המצריך הדרכה ייחודית וייעודית לממוני הבטיחות במפעלים, כדי למנוע פגיעה אפשרית בעוסקים בתחום זה. בנוסף, גם החוקים והתקנות הנוגעים לבטיחות השימוש בגז הטבעי מעגנים את החובה להעסיק אנשי מקצוע בעלי אישורים והכשרה בתחום זה.

המדריך מרכז את מרב הנתונים החוקיים והתכנוניים, שיצאו לאור במדינת ישראל בתחום הגז הטבעי, בצורת חוקים, תקנות, תקנים, הוראות רגולטוריות וכד’, ייעודו של המדריך הוא להקנות כלים לממוני הבטיחות במפעלי התעשייה המוסבים או שיוסבו בעתיד לשימוש בגז טבעי לצורך קבלת החלטות, בדיקת נתונים והתאמתם לדרישות החוק בכל שלבי המעבר לשימוש בגז טבעי. במסגרת מדריך זה, המוס"ל מבקש להביא בפני ממוני הבטיחות של מפעלי תעשייה וצרכני גז מידע שימושי על אודות הגז הטבעי, וכן נתונים בסיסיים רבים, לצורך המעבר לצריכת אנרגיה בגז טבעי, במפעלים. המדריך הוא כלי עזר, המאפשר גישה נוחה ומהירה לנתונים רבים ומגוונים.

 
קהל היעד העיקרי של חוברת זו הוא ממוני הבטיחות במפעלי תעשייה וכמו כן, למנהלי התפעול והאחזקה ולסגל המינהלי של המפעל. אך כל מי שמתעניין בנושא יוכל למצוא בו חומר מרוכז ועדכני כאמור. 

ניתן להשיג את המדריך במחסני משרד ההפצה של המוס"ל וברכישה באמצעות אתר האינטנרט של המוס"ל. לרכישה לחץ כאן>>

 
 
 

 

שלח להדפסה