כניסה הרשמה צור קשר

יום עיון חשיבותו של הניטור הסביבתי התעסוקתי, בדיקות וניתוח ממצאים

 

עודכן ב:04/07/2018

 

לתשומת ליבכם, נותרו מקומות בודדים ליום עיון בנושא: ״חשיבותו של הניטור הסביבתי התעסוקתי, בדיקות וניתוח ממצאים" יום העיון יתקיים במכללה למנהל, ראשון לציון בתאריך 09.07.2018, מוכר לכשירות

מידע כללי:

חשיבותו של הניטור הסביבתי התעסוקתי לגורמים כימיים ורעש במקומות העבודה היא רבה, וחיונית להבטחת בריאותם של העובדים בארגונים השונים. מטרתו של הניטור הסביבתי התעסוקתי הוא לזהות או לשלול את החריגות של גורמי סיכון סביבתיים (חומרים כימיים, רעש, קרינה ועוד) מהרף המותר, בהתאם להנחיות שנקבעו על ידי משרד העבודה והרווחה, או על פי דרישת מפקח עבודה אזורי, ובהמשך להפחיתם באמצעים שונים, המפורטים בחוק ובתקנות הבטיחות והגיהות בעבודה.

השלב הראשון לכל ניטור הוא סקר גיהות מקדים. מטרתו של הסקר היא לזהות את גורמי הסיכון הסביבתיים שאליהם עלולים העובדים להיחשף; הערכה ראשונה של החשיפה, והבנה לגבי האינטראקציה בין העובדים ובין הגורמים הסביבתיים.

תוצאות הניטור הסביבתי התעסוקתי מפורטות  בדוח המסכם, המנוסח על פי הדרישות שנקבעו על ידי משרד העבודה והרווחה. הדוח המסכם כולל המלצות לשיפור, במידת הצורך, ובהתאם לתקנות בנושאי גיהות תעסוקתית וידע מקצועי של גיהותן.

פרטים נוספים והרשמה לחץ כאן>>>

 

מקור: מוטי אלמוג, סגן ראש מינהל הדרכה והכשרה, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה