כניסה הרשמה צור קשר

הכח הנשי של המוס"ל - מוקדנית ב"קו החיים"

 

עודכן ב:09/03/2022

 

במהלך חודש האישה, נפנה את הזרקור אל העובדות הנפלאות שלנו.

היום נכיר את מורן זילברשטיין,  מוקדנית ב"קו החיים".

מורן קיבלה בשבוע שעבר חוות דעת מאזרח שדיווח למוקד וכתב לאחר מכן: "נעניתי על ידי בחורה מקסימה, שנתנה שירות אדיב וטיפול מהיר". "התפקיד שלי הוא ראש צוות המוקדנים במוקד "קו החיים", במסגרת תפקידי, אני אחראית על כלל המוקדנים במוקד ובאותה העת אני מקבלת באופן ישיר דיווחים של אזרחים מודאגים אשר רואים עובדים הפועלים בצורה לא תקינה ואף נמצאים בסכנה ממשית, באתרי בנייה, במפעלי תעשייה ובמקומות חקלאיים. 

לאחר קבלת הדיווח, הוא מועבר על ידי למדריך הנמצא בשטח. המדריך מגיע לאתר ומתדרך את העובדים ואת מנהלי העבודה בהתאם לנהלי הבטיחות הקיימים. העבודה במוקד היא עבודה שמייצרת אצלי תחושת סיפוק רבה, כאשר בסופו של יום הטיפול המהיר בדיווח יכול להוביל להצלת חיי העובדים במקום". 

היכן אני פוגשת העצמה נשית במקום עבודתי?

"כאישה המתעסקת באופן יומיומי בתחום הבטיחות, אשר נחשב תחום "גברי" יותר, אני נחשפת לשלל מושגים כמו מנוף, עגורן, פיגומים ותקנים שונים בחוק. עצם העובדה שהתחום לא מוכר בקרב נשים רבות, נותן לי כוח ורצון לצרוך ידע נוסף בתחום ואף ללמד את שאר הנשים הנמצאות בקרבתי".  

מה המוטו המקצועי שלי?

חשוב לי מאוד ליצור תודעה חברתית של הציבור בישראל ע"י הכרה של פועלו וחשיבותו של מוקד "קו החיים" ולהוביל יחד את שינוי תרבות הבטיחות, זאת מתוך הבנה כי שיחת טלפון אחת של אזרח שאכפת לו בהחלט יכולה להציל חיים!"

 

שלח להדפסה