כניסה הרשמה צור קשר

תנאי סביבה רועשים, עומס בתפקיד ולקוחות נרגזים - איך מתמודדים מבלי לאבד מהנחת?

 

עודכן ב:25/05/2025

 

לבנת כהן, פסיכולוגית ארגונית ממנהל הדרכה של המוסד לבטיחות וגהות העבירה השבוע הדרכה בנושא הפחתת לחץ והתמודדות עם התנגדויות לסדרנים ולמנהלים של חברת הנסון ישראל.

טרם ההדרכה לבנת צפתה בסדרנים בעת ביצוע עבודתם וההדרכה "נתפרה" לצרכי החברה ולעובדיה. התפקיד של סדרן הוא בין התפקידים המתאפיינים בריבוי של גורמי לחץ.

גורמי הלחץ המובנים בתפקיד כוללים עומס בתפקיד, ביצוע מספר משימות בו זמנית, התמודדות יומיומית עם התנגדות לקוחות, מתן מענה מידי ללקוחות, תנאי סביבה רועשים ועוד.

גורמי לחץ אלו מתווספים לגורמי לחץ אישיים, חלקם  קשורים למלחמה אבל לא רק. ההדרכה הייתה אינטראקטיבית וכללה מתן כלים פרקטיים להפחתת לחץ נפשי וכלים להתמודדות עם התנגדויות. 

מפגש שני עם עובדי החברה יתקיים בחודש יולי.

מעוניינים לתפוס מקום  בהדרכה הבאה? צרו איתנו קשר!
 iiosh@osh.org.il 
 

 

שלח להדפסה