כניסה הרשמה צור קשר

סיום קורס ממונים למהנדסים בקבוצת כימיקלים לישראל במוסד לבטיחות ולגיהות

 

עודכן ב:21/07/2010

 

בתאריך 24.06.2010 התקיים ב"בית שליט" בבאר שבע טכס סיום קורס ממונים על הבטיחות בעבודה בהשתתפות מנהלים בכירים מכימיקלים לישראל (כי"ל): מר אשר גרינבאום - משנה למנכ"ל כיל, מר דני חן - מנכל מגזר הדשנים בכיל, מר בני שגיב - סמנכ"ל הבטיחות ונציגים בכירים נוספים מכי"ל ובנוכחות: מר מיכאל ליבפרוינד, מפקח עבודה איזורי, ומר ישראל שרייבמן, סגן מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות.

בקורס השתתפו 23 חניכים המכהנים בתפקידים שונים בקונצרן, חלקם בתפקידי ניהול בכירים כמנהלי חטיבות, מנהלי מפעלים, מהנדסי תהליך יצור ואחזקה והאחרים שיועסקו כממונים על הבטיחות במערך הבטיחות של המפעלים שבקונצרן כימיקלים לישראל.

מר אשר גרינבאום, ברך את המשתתפים על הקורס החשוב שעברו החניכים במסגרת המוסד לבטיחות ולגיהות וציין את מחויבות ההנהלה הבכירה בכי"ל לנושא הבטיחות בכל שדרת הניהול. מר גרינבאום הזכיר את המחויבות והגיבוי שנותנת הנהלת הקונצרן לפעילות הבטיחות בכל המפעלים וציין את הפעילות הענפה שמתקיימת כיום במסגרת הפרויקט -"אפס תאונות" בארגון כי"ל.

מר בני שגיב סמנכ"ל הבטיחות בכי"ל פתח את דבריו בציטוט מספר דברים פרק ד' פסוק ט"ו: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". הוא ציין שהבוגרים אשר הוסמכו כממונים על הבטיחות, מציינים עוד פרק מפואר בתהליך המתמשך של חינוך וחניכה מקצועיים שההנהלה ומערכת הבטיחות של כי"ל מובילות כול השנה.

בדבריו הדגיש מר שגיב שלושה תחומים מקצועיים:
  • מנהיגות בבטיחות מחייבת ונובעת מתוך : מתן דוגמא אישית, מקצועיות, מופת ואכיפה.
  • הערך 'סדר וניקיון' - Housekeeping, כאבן יסוד לקידום הבטיחות.
  • הבטיחות הינה חלק מהמקצועיות, חלק מהניהול וחלק מאחריותו של המנהל.
מר מיכאל ליבפרוינד, מפקח העבודה המחוזי, ברך את חניכי הקורס הביע את הערכתו לפעילות הבטיחות העניפה שמתבצעת בכי"ל וציין לחיוב את שיתוף הפעולה של מפעלי כי"ל עם אגף הפיקוח על העבודה.

מר ישראל שרייבמן, סגן מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות, ברך את הנהלת כי"ל על מחויבותה הכנה לקידום הבטיחות והגיהות ועל יישומם של עקרונות תפיסת הניהול המבטאת את הגישה שהבטיחות הינה מרכיב ניהולי ומקצועי מרכזי בארגון. ניתן דגש מיוחד לתרומתו האישית של הסמנכ"ל מר בני שגיב - לקידום הבטיחות בקונצרן ועל שיתוף הפעולה ההדוק שקיים בין כי"ל והמוסד לבטיחות ולגיהות.

מר ישראל שרייבמן ברך את כל מסיימי הקורס על ההתייחסות המקצועית לכל אורך הדרך והביע שביעות רצון רבה והערכה מקצועית לרמה הגבוהה של עבודות הגמר שהציגו מספר חניכים במסגרת הטכס. כמו כן הובעה הערכה רבה לפעילות מחוז באר שבע והדרום שאפשרה סיומו המוצלח של הקורס.

  

 

 

מקור:ישראל שרייבמן, סגן מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 06.05.2024

 

שאלה:

האם יש להשתמש בכפפות מגן להגנת הידיים עם כלים בעלי חלקים נעים/סובבים?

 

התשובה:

בעבודה בקרבת חלקים נעים, החקיקה מסייגת את השימוש בכפפות

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע