המוס"ל ממשיך לפעול בשיתוף פעולה פורה עם האגף לדמוקרטיה תעשייתית
עודכן ב:27/05/2026
כשהאגף לדמוקרטיה תעשייתית בהסתדרות והמוסד לבטיחות ולגהות משלבים כוחות, הבטיחות בשטח עולה שלב. מזה מספר שנים אנו פועלים יחד כדי להפוך את העובדים לשותפים פעילים במניעת תאונות.
מה היה בפורום האחרון שהתקיים בתל אביב עם הסתדרות האחים והאחיות? סיכום 2025, חשפנו את נתוני הנפגעים והעלויות למשק, לצד פעולות מניעה קריטיות להמשך.
סמנכ”ל המוס”ל שלמה אלוני ועו”ד איתן מיקל (הסתדרות) הדגישו את חלוקת האחריות לניהול בטיחות אפקטיבי.
יו”ר הסתדרות האחים והאחיות, שאול סקיף, הבהיר: רמת הבטיחות תעלה רק דרך מעורבות פעילה של העובדים בוועדות.
הצגנו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למניעת תאונות בזמן אמת.
ועד עובדים חזק הוא ועד ששומר על החיים. אנו כאן כדי לצייד אתכם בידע ובכלים להפוך כל עובד לשגריר בטיחות.
רוצים להזניק את ועדת הבטיחות אצלכם?כל הכלים והמדריכים מחכים לכם באתר המוס”ל!