כניסה הרשמה צור קשר

המוס"ל בהדרכה בלב הפקולטה להנדסה בטכניון

 

עודכן ב:27/05/2026

 

המוסד לבטיחות ולגהות הגיע לאחרונה ללב הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון.

נציגי מחוז צפון נפגשו עם הסטודנטים והסטודנטיות שינהלו את אתרי הבנייה של המחר, כדי להחדיר את תרבות המניעה כבר משלב ההכשרה האקדמית.

בין שאר הפעילויות נחשפו הסטודנטים לניידות ההדרכה של המוס”ל ולשאר הפעילויות המשמשות כגשר המקצועי המביא את תקני הבטיחות ישירות לתעשייה הישראלית.

 

שלח להדפסה