כניסה הרשמה צור קשר

באר שבע: פועל נפל מקומה 8 באתר בנייה ונהרג

 

עודכן ב:18/11/2010

 

פועל בשנות ה-40 לחייו נהרג אתמול, 17.11.2010, באתר בנייה בבאר שבע לאחר שנפל מהקומה השמינית. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של האיש. 

 

מקור:nana10.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע