כניסה הרשמה צור קשר

עובד שניקה חלונות נפל ונהרג

 

עודכן ב:27/03/2011

 

עובד בניין בן 25 נהרג לאחר שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב הזיתים בגבעת שמואל. הפועל, עובד זר, ניקה חלונות בקומה ה-15, כשנפל מסיבה שאינה ידועה, נפגע אנושות ומת מפצעיו. 

צוות מד"א-ירקון שהוזעק למקום, קבע את מותו. חוקרים מטעם משרד התמ"ת פתחו בחקירת התאונה, יחד עם חוקרי תחנת מסובים במשטרה. 

 

מקור:YNET.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע