כניסה הרשמה צור קשר

פועל נהרג במפעל בטון בבני ברק כשנשאב לתוך מסוע

 

עודכן ב:08/05/2011

 

פועל בן 20 שעבד במפעל בטון ברחוב הקישון בבני ברק נשאב למסוע, נפצע באורח קשה ונהרג במקום. צוותים של מד"א וכונני הצלה גוש דן הוזעקו למקום האירוע והם פועלים לחילוץ הגופה. 

 

מקור:Ynet (יואב זיתון).

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.06.2026

 

שאלה:

מי יכול למנות מנהל עבודה בהיעדרו?

 

התשובה:

הדרישה התחיקתית למינוי מנהל עבודה לעבודות הבנייה מעוגנת ב"תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988".

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע